Huset - 2/6 2020
Och så kom huset. Den 2/6 2020. Samma dag som min examinerande uppsatsventilering i specialpedagogik var planerad, och då var det liksom inte läge att stanna hemma för mig. Med sorg i hjärtat satt jag hemma vid datorn (det var ju coronatider) och genomförde denna ventilering medan Leif som väl var kunde följa hela förloppet och dokumentera det! Det är således hans bilder som kan beskådas här.
Helt fantastiskt att man kan bygga ihop ett hus bara på en dag....
Innan dagen var slut så stod vårt Ella på plats! Men hu så mycket bråte det blev av det, och detta bråte var det vi som tvungna att ta bort. Det stod i kontraktet. Nåja, med lite hjälp och en inhyrd container fick vi undan det mesta.



Kommentarer
Skicka en kommentar